fredag 12 maj 2017

TJENA TJENA!


Tjena, tjena alla som läser bloggen!

Nu har hon åkt igen, Flisan alltså. Och hon tog med sig några kompisar som enligt hörsägen vunnit en del idag. Happ.
En del går på show och får godis, klapp och kram, och en del får stanna hemma liksom.
En del roar sig, och en del ..... roar sig inte. Mmmm.
Jag är som vanligt lämnad kvar, med hon den sura. Jag säger inga namn, så trampas ingen på tårna, men ni vet vem jag menar va? *Himlar med ögonen*

I hemlighet kallar jag henne för Tant.Punktmarkering.Com.
Alltså, det är JAG som är punktmarkerad, och alla ska heeeela tiden veta var jag är. Faktiskt så är det superjobbigt - men mest för dem. Hehe!

No details idag, men jag kan nämna att jag ordnade både frulle och middag igår, och stämningen har varit lite dålig idag.
Enligt Tant Punktmarkering bantar jag (Eh, Va liksom?? Kan man iallafall få välja själv hur man vill se ut?? Tack)

Eftersom Fru Snåle portionerade ut frullen idag, ordnade jag middagen själv. Det vart ju sura minen på den också, men själv känner jag mig nöjd.

Kvällsmålet kirrat och magen känner sig glad och trygg. TUR den sitter på MIN kropp! 

Kram och ha en skön helg - hälsar SAGA THE ONE AND ONLY 😎




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar